INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż:
I. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Pani/Pana danych jest Pavimental Polska Sp. z o.o., z którym można kontaktować się pod adresem siedziby: ul. Dworcowa 2, 32-540 Trzebinia oraz poprzez e-mail: .
II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: .
III. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe klientów i kontrahentów będą przetwarzane w celu:
- Udzielania odpowiedzi na zapytania, prowadzenia kontaktu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- zawarcia i realizacji umowy lub podejmowania innych działań na Państwa żądanie przed zawarciem z nami umowy , takich jak przygotowanie oferty (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- dokonywania rozliczeń, w tym umożliwienia dokonywania płatności za usługi drogą elektroniczną (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
- realizacji obowiązków podatkowych i księgowo-rachunkowych oraz innych obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym wystawienia i przechowywania faktur (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
IV. INFORMACJE O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJI NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury jest obowiązkiem ustawowym i wynika z ustawy o podatku od towarów i usług.
V. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, m.in. Krajowa Administracja Skarbowa lub inne organy państwowe.
- Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora np. dostawcom usług informatycznych, podmiotom świadczącym usługi księgowe – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.
VI. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas prowadzenia korespondencji, a w przypadku zawarcia umowy przez czas jej obowiązywania i następnie przez okres archiwizacyjny, wynikający z przepisów podatkowych, okresu przedawnienia roszczeń.
VII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
- Dostępu do treści swoich danych osobowych,
- Otrzymania kopii danych osobowych,
- Sprostowania danych osobowych,
- Usunięcia danych osobowych,
- Ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- Sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
– w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.
VIII. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO. Organem nadzorczym jest:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa